sunnuntai 2. joulukuuta 2018

Blogille piste.

Koko vuoden olen yrittänyt elvyttää tätä blogia. Löytää inspiroivia aiheita, keksiä uutta kirjoitettavaa, panostaa tekstiin ja kuviin, pohtinut olisiko minusta bloggaamaan säännöllisemmin ja tavoitteellisemmin. Olen saanut niin paljon mukavia kommentteja ja jopa ystäviä tämän blogin myötä, että siitä on muodostunut minulle rakas ja tärkeä. Sen vuoksi en tahdo blogia poistaa, vaan jätän sen tänne itselleni muistoksi. Onhan tänne myös kirjattuna monen monta kivaa projektia ja kuulumisia vuosien varrelta. Mutta nyt kun olen järjestellyt elämää muutenkin paljon uusiksi ja karsinut turhaa, niin olen huomannut, ettei tämän blogin kirjoittaminen enää tuota iloa. Neulominen ja käsityöt kyllä edelleen tuottavat iloa, mutta niille ei ole tällä hetkellä aikaa niin paljon, että käsityöblogia olisi mielekästä jatkaa.

Olen aina vähän kummastellut tämän kaltaisia hyvästelypostauksia, varsinkin pienissä blogeissa, mutta nyt ymmärrän. Kun jokin asia alkaa kalvaa mieltä, niin tekee erittäin hyvää tehdä sille piste. En halua enää pohtia kirjoittaisinko vai enkö, kun vuoteen se ei oikeastaan ole enää innostanut. Joten on aika sanoa heipat!


Kiitos kaikille, jotka ovat blogiani seuranneet ja kommentoineet! Jään kyllä itse kurkkimaan teidän postauksianne ja kenties palaan joskus kirjoittelemaankin johonkin uuteen osoitteeseen uudella innolla. Kuka sitä koskaan tietää! Ja instagramissa voitte edelleen seurailla totutun epätasaiseen tahtiin käsitöitäni ja piirroksiani. Sieltä minut löytää nimellä @johannasievanen.

1 kommentti:

  1. No voi... Mikähän tässä vuodessa on, ihan tosi moni kiva blogi on "sulkenut ovensa". Mutta toki ymmärrän, että ei inspiraatiota ja bloggaamisen iloa voi pakottaa, eihän missään asiassa väkisin tekemällä saa mitään aikaan. Mutta, instassa jään seurailemaan tietenkin, kiva kun olet siellä. <3 :) Kaikkea hyvää ja ihanaa joulunodotusta! <3

    VastaaPoista